Reklamace

Pro usnadnění procesu vyřízení Vaší reklamace Vás žádáme o vyplnění reklamačního formuláře, ve kterém popíšete nedostatky na zboží. Před vyplněním reklamačního formuláře Vám doporučujeme seznámit se také s Reklamačním řádem.  Železářství. az. V rámci reklamačního řízení Vás budeme nejpozději do 24 hodin (v pracovní dny) kontaktovat telefonicky popř. e-mailem, s dalšími informacemi jak bude Vaše reklamace řešena.

Pokud li zboží reklamujete na základě, že neodpovídá Vámi objednanému zboží -

Obrázky u zboží mohou být v některých případech pouze ilustrativní a nemusí zcela přesně postihovat všechny detaily. Pokud budete mít specifický požadavek např. na barevnost, povrchovou úpravu apod., tento uvádějte vždy ve své objednávce.

Za následné komplikace pokud li si to sami neuvedete v objednávce - neručíme.

 
 
Sdílet

 
 
Pridat.eu Přidat.eu RSS