Obchodní podmínky

 

Reklamace a servis

Na prodávané zboží je poskytována záruka v délce dle elektronického katalogu zboží. Na zboží prodejné spotřebiteli je poskytována spotřebitelům plná zákonná záruka v trvání 24měsíců. Záruka je poskytována výhradně v rozsahu záručních podmínek poskytovaných výrobcem zboží nebo jeho dovozcem tak jak je uvedena v jejich specifikacích a případně v záručním listu. Při reklamacích je kupující povinnen (pokud zákon nestanoví jinak) využít autorizované servisy jednotlivých výrobců, pokud jsou k dispozici. Aktuální kontakt na servisy poskytne prodávající na dotaz kupujícího. V ostatních případech je místem uplatnění reklamace sídlo prodávajícího. Veškeré údaje v elektronickém katalogu prodávajícícho vč. obrázků jsou orientační. Závazné jsou pouze údaje uvedené na dodacím listu a technických specifikacích výrobce zboží.


Převzetí zboží kupujícím

Kupující je povinnen překontrolovat neporušenost obalu ihned při převzetí zboží od přepravce. Pokud je obal porušen, je povinnen překontrolovat stav a obsah zásilky a v případě poškození nebo ztráty zboží sepsat na místě s přepravcem reklamační zápis. Pokud není obal poškozen, je kupující povinnen ihned po převzetí otevřít zásilku a překontrolovat zda zboží není poškozeno. Pokud ano, je povinnen nejpozději následující pracovní den po převzetí reklamovat u dopravce (PPL, pošta). O reklamaci zásilky kupující neprodleně vyrozumí prodávajícího (e-mail). Pokud není tento postup dodržen, nelze již poškození nebo chybějící zboží reklamovat (dopravci pozdější reklamace nepřijímají).
 

Vrácení zboží na základě § 53 (7) občanského zákoníku

Pokud kupující nakupuje zboží jako soukromá osoba - spotřebitel (nikoliv na IČ) prostřednicvím prostředků komunikace na dálku dle §53 (není případ osobního odběru), má právo v souladu s § 53 (7) občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Vracet nelze zboží u něhož to zákon vylučuje (8). Jedná se zejména b) o dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu, c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele a zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, poruší li spotřebitel jejich originální obal. Zboží, keré si spotřebitel přeje vrátit musí být kompletní (vč. příslušenství, záručního listu, návodu atd.), nepoškozené, v původním obalu, nesmí jevit známky používání a s originálním dokladem o koupi. Pokud chce spotřebitel od smlouvy odstoupit odešle na adresu prodávajícího dopis: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne ..... ,číslo objednávky .... a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte číslo účtu). Datum a podpis". Zboží zasílané zpět doporučujeme spotřebiteli dobře zabalit a pojistit. Zboží nelze zaslat na dobírku - takto zaslané zboží prodávající nepřijímá. Odstoupení od smlouvy je účinné, pokud je odstoupení i zboží doručeno prodávajícímu do 14 dnů od převzetí plnění. Prodávající vrátí spotřebiteli vynaložené finanční částky kromě skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (dopravné a balné i kdyby nebylo účtováno) do 30 dnů od odstoupení.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu. Dále si prodávající vyhrazuje právo zrušit objednávku zákazníka, který již dříve nesplnil některou svou smluvní povinnost - zpravidla povinnost převzít nebo zaplatit objednané zboží.

Upozornění

Věškeré ceny uvedené v našem E-shopu platí pouze pro internetový prodej.

Obrázky u zboží mohou být v některých případech pouze ilustrativní a nemusí zcela přesně postihovat všechny detaily. Pokud budete mít specifický požadavek např. na barevnost, povrchovou úpravu apod., tento uvádějte vždy ve své objednávce.

 

Děkujeme za důvěru

Věříme, že jsme Vás přesvědčili, že nákupy u nás jsou levné, rychlé a bezpečné. Pokud máte jakýkoliv dotaz, připomínku nebo námět, kontaktujte nás. Každý Váš podnět nám poslouží pro zkvalitnění našich služeb.

 

 

Bezpečnost a ochrana osobních údajů

 

Při nakládání s daty se zavazujeme řídit zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Prohlášení o ochraně osobních údajů.

Společnost Železářství.az.cz., provozovatel internetového obchodu http://www.zelezarstvi-az.cz/, prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb., a v souladu s Obchodními podmínkami společnosti Železářství-az.cz.

Jaké údaje shromažďujeme?

Pro realizaci obchodní transakce od Vás potřebujeme znát jméno (případně jméno firmy, IČ a kontaktní osobu), datum narození či rodné číslo, podpis, adresu (fakturační a případně dodací), telefonní a mailový kontakt. Dále pak evidujeme Vaše obchodní transakce u nás. V případě vyzvednutí objednávky, jež byla uhrazena předem prostřednictvím internetu, při vyzvednutí reklamace, či při proplácení dobropisu od Vás můžeme požadovat předložení identifikačního dokladu (OP nebo CP), a to za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházející z trestné činnosti. Bez předložení některého z těchto dokladů Vám můžeme odmítnout zboží či peníze vydat/proplatit. Stejný postup je uplatňován v případě, že si jdete vyzvednout některý produkt v rámci speciálních služeb, které Železářství-az.cz nabízí. Na tuto skutečnost jste také upozorňováni vždy v podmínkách dané služby/programu.

K čemu údaje slouží?

Pro realizaci obchodní transakce a dodání zboží na Vámi určené místo s Vámi potřebujeme komunikovat a znát výše zmíněné údaje a tyto získáme při Vaší registraci, a to buď trvalé, nebo dočasné. Jelikož jsou tyto Vaše osobní údaje získávány za účelem realizace obchodní transakce, není nutný Váš výslovný souhlas.

Údaje, které získáváme s Vaším souhlasem, slouží pro posouzení Vaší důvěryhodnosti, bonity a platební morálky. Na základě tohoto Vám pak můžeme nabídnout další speciální služby, které jsou určeny pouze vybraným zákazníkům.

 
 
Sdílet

 
 
Pridat.eu Přidat.eu RSS